På kanten af intetheden

Jeg er jo godt klar over, at jeg er flyttet herud, hvor jeg lige akkurat balancerer på kanten af en forstad. Jeg vidste bare ikke, hvor stor afgrunden var lige på den anden side. I øjeblikket har vi f.eks. ikke noget internet.
Jeg er isoleret i virkeligheden! Den, der her primært består af velfriserede herrer i slut-60-erne med pressefolder i lærredsbukserne, en lyserød pullover nonchalant kastet over skuldrene og en distinkt aura af Alain Delon.
Det mest irriterende er, at jeg faktisk har en masse jeg godt vil skrive om her. Om sex, love & Happiness og skævdelingsfamilier. Men jeg orker kun at skrive meget kort fra iPhonen. Så dem der venter mails og den slags fra mig, må også vente lidt endnu.
Men jeg er forhåbentlig snart tilbage, fri af virkeligheden og andre ubehageligheder.

Skriv en kommentar

Filed under Uncategorized

Skriv et svar

